Friday, November 21, 2008

My Convocation Day !!








salam..bertemu kembali!!!




hem..arini juga terasa nak upload gmbr time konvo last ogos...(18 ogos 2008)


gmbr kat atas ni diambil sebaik shj saya keluar dr dewan...means after graduation ceremony!! time ni adik n abang saya x dpt dtg..mrk bekerja.. kesian..yg datg adalah abah,mak,adik lelaki (faizal) n my sweet little sister farahaida...hehe..


alhamdulillah..akhirnya berjaya setelah sekian lama (lama jugak kot..4 thn) berjuang sebg seorg pelajar di kampus UTM skudai tercinta!! sbnrnya agak tough utk bwk engineering subject..but dgn sokongan kekwn ,,dptlah kekutan utk teruskan...




seronok sgt2..coz dpt jmp kwn2..lama jgk xdgr citer mrk..hem..bile da jumpa semua bersembg x ingat dunia..


ada citer psl keje kat mana?? bile nak kahwin..hehe..kelakar..


perjalanan nak ke UTM pun rs mcm jauh sgt..dlm hati bila nak smpi2 ni..setibanya kami sekeluarga di sana, terus saya bwk family ke masjid Sultan ismail (MSI) sbb time tu da msk zohor..agak rushing time tu sbb b4 msk dewan..graduan kena mendftar n amik kad nama..nasib baik ada jumpa geng2 lama..first person yg saya jumpa adlah mai..then jumpa shira..kami berlari2 anak ke tmpt berkumpul para graduan di hujung dewan..alhamdulillah..kami tidak tertinggl dlm barisan..hehe..




Ya Allah..rasa bahagia sgt2..bilemana diumumkan penerima ijazah sarjana muda kejuruteraan mekanikal-bahan (UTM) ...hem..terima kasih mak,abah,kwn2 sbb memberi sokongan pada diri ini..


sejurus selepas tamat majlis,saya mencri family yg sudah lama menunggu di luar dewan..


saya melihat mak dan abah..mak menangis..menangis kerana gembira!! saya peluk mak..saya tengok wajah abah..senyum aje..xnagis pun..


tp mak membisikkan pada sy.." abah ko dlm dewan mengalirkan airmata..bila nama ko di sebut n ko naik ke pentas"..oh..abah..terima kasih segalanya..




akan ku kenang peristiwa itu...!!! selama-lamanya.... :)





No comments: