Friday, November 21, 2008

Teori bulan kelahiran???



salam..
saya dilahirkan pada bulan Februari..tahun...hehe..rahsia!!
saya suka menganalisis teori-teori bulan kelahiran seseorg dan cuba utk membandingkan samada ia teori semata-mata ataupun sememangnya benar secara lahiriahnya..

jadi first target of course myself!!
antara artikel2 teori tu..yg paling menarik perhatian saya adalh teori dr Y.B Datuk Dr.Fadzilah Kamsah...
kat bwh ni saya attach hanya bulan Februari..bulan2 lain blh cek sendiri ek..

scr peribadi,saya nampk kebanyakkn teori2 di bln Feb nie..mmg ada terkena pada saya..antaranya, adalah amat mudah dan boleh terjadi terlalu boros!!
huhu..so,xsalah kalo kita rajin menganalisis,as long ia tidak bertentangn dgn syarak..
kiranya,kita dlm proses muhasabah diri..perbaiki mana yang kurang di mata kita dan yg paling penting di mata Allah s.w.t.





FEBRUARI

* Berfikiran abstrak.
* Sukakan benda yang realiti dan abstrak.
* Bijak dan pintar
* Berpewatakan yang mudah berubah.
* Mudah menawan orang lain.
* Agak pendiam.
* Pemalu dan rendah diri.
* Jujur dan setia pada segalanya.
* Keras hati untuk mencapai matlamat.
* Tidak suka dikongkong.
* Mudah memberontak apabila dikongkong.
* Suka kegiatan yang lasak.* Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.
* Mudah mempamerkan marahnya.
* Tidak suka benda yang remeh-temeh.
* Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.
* Sangat berani dan suka memberontak.
* Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka hiburan dan sukan.
* Suka benda yang bersifat seni.
* Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran.
* Berkecenderungan pada benda yang tahyul.
* Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.
* Belajar untuk mempamerkan emosi

1 comment:

Anonymous said...

salam farah..
welcome to blogger world