Monday, March 30, 2009

hujung minggu???

Salam..

Alhamdulillah..bersyukur ke-hadrat Ilahi sbb dpt juga kita bernafas di muka bumi nie..dan dpt meneruskan kehidupan sbg hambaNya..

Tiada apa yg menarik utk dicoretkan..rutin harian biasa – kerja..hujung minggu if ada program..join the programme..if ada kelapangan..slalu jugak saya pulang ke rumah (kluang)..dan kadang2 pulang ke kmpg di pontian..jumpa atuk dan adik2 sepupu yg comel – comel..




Kini masuk ke fasa penghujung bulan mac…agak busy sket dgn gerakkerja kelab
Last week, kami (Kelab Nisa’) baru sahaja selesai mengadakan mesyuarat untuk memantapkan portfolio setiap jabatan Kelab kami.. Tanpa disangka..saya ditaklifkan utk menjawat jawatan dalam unit kerjaya… agak banyak perancangan aktiviti yang bakal kami laksanakan. Antaranya , program hometuition , program usahasama untuk menjana kewangan kelab sendiri..Selain program Tahunan iaitu Karnival Kerjaya..Alhamdulillah saf-saf dalam jabatan nie adalah sahabt-sahabat sy sendiri.. Kak Na ,Kak Mun, Ainul dan juga Nadia hartini..Moga kami istiqamah dalam memegang amanah ini..

Dlm waktu terdekat..Kelab Nisa’ sendiri ditugaskan untuk menjadi AJK Keceriaan dan Kebersihan dalam mesyuarat agung – pada 8 April akan datang.. InsyaAllah..kami semua akan lakukan yg terbaik ..em..sudah tentu orang yg paling busy adalah kak Zie sendiri..almaklumlah..Ketua Nisa’ sendiri pun kena turun padang bagi memikirkan idea2..

Alhamdulillah..dengan adanya aktiviti seumpama nie..saya x la rs kosong..moga Allah swt terus merahmati segala pekerjaan yg saya lakukan..Amin..

No comments: