Tuesday, April 28, 2009

~Perancangan~

~Salam~

Alhamdulillah.. di kesempatan nie sempat lagi saya menulis dalam blog..
Awal pagi tadi sempat juga saya berbalas2 email dgn kwn coursemate (mekanikal-bahan)..maisarah namanye..tp sy panggil mai saja.. dia kini dlm proses menunggu panggilan menyambung pengajian peringkat master di Universiti Malaya (UM) ..study by research (part time as Research Assistant )..saya berkongsi keseronokan dgnnya..

alhamdulillah..setakat nie if campur dgn mai ,kwn2 coursemate sy yg menyambung pengajian sarjana hanya ada 2 org saja (seorang lagi namanya shahira)..majoriti bekerja di industri.. xkira la di kilang, mahupun oil and gas..

Saya juga memasang niat utk menyambung pengajian, tetapi mungkin secara part-time..namun begitu, saya kini masih dlm proses survey IPT yg menawarkan kursus secr part-time (UTM or UTHM) kerana saya terikat dgn komitmen kerja di Senai. Bukan berasa putus asa bekerja di industri ni..banyak ilmu dan x ketinggalan juga cabaran2 yg saya hadapi..namun bila memikirkan perancgn jangka panjg,saya rs dgn menyambg pengajian, lebih terjamin..~

~ InsyaAllah, moga Allah s.w.t permudahkan urusan saya ini..amin..~

No comments: