Monday, March 29, 2010

Akhirnya..dapat juga..! Syukur..

Salam kembali..

Alhamdulillah..diberi kesempatan utk menulis..entry kali ni pendek saja..

Bbrp minggu lalu, sy cuba mendapatkan sebuah buku baru terbitan PTS Islamika hasil tulisan Saudara Aswanizam..tajuk buku nya , “Syahadah Gadis Ateis”..Buku ni baru juga di pasaran..


Agak kerap juga sy online utk menempah di bbrp laman web buku…kebanykkn laman web yg sy kunjingi tidak ada stok buku ni..akhirnya, sy terjumpa di dalam laman web kedai buku badan .... namun, disebbkan masalah system, sy x blh membuat tempahn online..Perancangan awal nk pergi terus ke kedai buku Badan di Angasana..tp dek keletihan, niat asal dibatalkan…

Akhirnya,smlm dengan perasaan yg berbunga2 sy dan suami singgh di Batu Pahat Mall (kedai buku popular)…ternapak susunan buku tersebut..apalagi..tangan sy mencapai 2 buah buku.. satu utk saya..satu lagi utk rakan (ipah) .. Syukur..akhirnya dpt juga buku ni..harga x mahal..RM16 sebuah..isinya sgt bagus..sbb sebelum ni ada baca tulisan novel ni dari format PDF saja..Alhamdulillah kini dibukukan..

Oh ya..shbt2 blh ziarah di blog saurdara Nizam ni di www.satuhala.blogspot.com
Hope saudara Nizam teruskn menulis…

p/s : teringat ucapan tahniah saudara Nizam kpd sy menjelang majlis perkahwinan sy yg lalu.. syukran..

2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
ingatkan dapat apa tadi..
hehe~

nak gak cari buku tuh..
e-book pun x habis baca semuanya..

angahfarah said...

salam afzan..heehe~ dpt buku..
em..best baca..e-book nyer kalo bc habis pon best..tp nak beli bukunye..at least blh baca bile2 masa..cari cepat afzan..b4 abis..