Wednesday, August 4, 2010

Saat ini...

Salam semua,


Syukur Alhamdulillah..atas limpah kurnia nikmat iman dan Islam pada kita semua..

Saat ini..kesihatan sy dan kandungan baik-baik aja.. syukran atas doa2 yg dititipkan oleh keluarga dan rakan2..

Saat ini.. sy rasa amat tenang bila mendengar suara mak yg setiap hari dihubungi..

Saat ini.. sy mendoakan juga agar adik bongsu sy (Farahaida)..selamat menjawab kertas soalan PMR percubaan.. moga adik diberi kekuatan ye..

Saat ini.. sy teringatkan abang long di batu pahat.. dia bekerja di salah sebuah pusat tuisyen di sana.. kami rajin berSMS saja..abang long sy ni orangnya pendiam..jadi, jika saya menelefonnya..pasti suara sy saja yg kedengaran.. sy doakan abang long dalam keadaan sihat2 aja dan dilindungi Allah swt..

Saat ini.. sy mendoakan juga adik lelaki sy ( Faizal @ abangcik) yg kini berada di Uitm shah alam.. selamat berjuang ye abangcik..bykkn doa dan bersabar.. moga perjuangan abangcik ini diredhai Allah swt..

Saat ini juga… sy juga sentiasa teringat akan mak abah yang kini tinggal berdua di rumah.. anakanda di sini mendoakan kesejahteraan kalian..moga mak abah sentiasa di bwh lindungan Allah swt..

Saat ini dan utk selamanya… sy terasa arwah adik sy (mohd farizan)..sentiasa disisi saya,.. kakakmu ini mendoakan dikau adikku.. moga roh mu ditempatkan dikalangan org yg soleh.. InsyaAllah..doa dari kakakmu ini tidak putus2..Ya Allah..berikanlah aku kekuatan..Amin ~ Ya Rabbal a’lamin..

No comments: