Thursday, May 23, 2013

May 2013 ~ Tahniah Adik-adikku...

Assalamualaikum...


Alhamdulillah... agak lama menyepi...bukan apa..tuntutan kerja dan masa yg membuatkan diri sy agak tak menyempat menulis / mengemaskini blog ni... apa-apa pun... sebagai permulaan di tahun 2013 (walaupun agak lewat..sebab da masuk bulan may 13) tapi tak mengapa... akan aku luangkan sedikit masa kemaskini blog ini....moga dipermudahkan....

OK... tahniah kepada adik2 ku..Faizal dan Aida... Alhamdulillah... 14May lalu, Faizal konvokesyen...menamatkan pengajian ijazah di Uitm Shah Alam.... moga lepas ni apa saja perancanganmu...kakakmu ni sokong..!! 




kenangan bersama Arwah Abah pada tahun 2008... saat konvo di UTM skudai...

Kepada adik bongsuku..Aida... tahniah...mendapat tawaran di Matrikulasi Pulau pinang...agak jauh nun di utara... kakakmu ini mohon agar kumpul lah seberapa byk ilmu di sana kelak... masih ingat lagi...masa saya mula2 mendapat tawaran ke matrikulasi johor... Mak dan juga arwah abah org yg gembira... berpenat lelah mengumpul duit utk pengajianku di sana... syukur...semua dipermudahkan... kepada adik... ingat... apa jua yg berlaku... ingat... jasa mak... dan jgn sesekali lupa mendoakan arwah abah dan arwah abang ude... mereka di sana senantiasa menanti doa2 utk mereka di alam barzakh... (bergenang air mata sy saat menulis ni..alahaiii)..

Apa2 pun... jgn lupa kebergantungan kita sebagai hambaNya.... mana saja kita berpijak...setinggi mana jawatan / gaji yg kita dapat..jika lupa padaNya... amatlah rugi.... moga kita semua mendapat rahmah dariNya...Amin..

p/s: Doakan perjalanan kami sekeluarga ke Pulau Pinang dipermudahkan..Amin.... adik daftar 27hb May...

No comments: