Thursday, December 4, 2014

December 2014 ~ Ammar Faiz cuti2 di rumah nenek kluang !!

assalamualaikum..

Alahai..baru 5 hari ammar faiz stay kat rumah nenek kluang (mak sy) .. serius..sy mmg rinduuu sgt dgn si comel kami ni.. mmg sy akui..nk tidur mlm mmg x lena...selalu tidur dgn si kecik ni...huhu

 Memandangkan ammar faiz cuti sekolah... mmg nenek akan sibuk bertanye..bile nak balik rumah nenek? hahaha.. Almaklum,cucu baru sorang...manja la dia...hehee

hari2 sy call tanye ammar buat ape..makan apa? main apa ?
yg kelakarnya..ada satu hari sy call, ammar mengadu satu benda...sy ada bertanyakan ammar sesuatu..
spt dlm dialog kat bawh ni..hehe

ummi : ammar arini solat tak ?
ammar : tak..
ummi : kenapa tak solat ? ummi kan ada letak kopiah ammar dengan sejadah dalam beg?
ammar : macammane ammar nak solat ummi... kopiah tu kecik..kepala ammar da besar...!!

hahahaha... sy gelak dulu...pastu sy smbung lagi.
ummi : yeekee da kecik kopiah nye.. takpe..takpe..nanti ummi beli yg besar ya...ammar solat tau..
ammar : okay ummi..

macam2 kerenah ammar faiz ni...thn depan da 5 thn da si comel kami ni..

okla..memandangkn arini sy receive gmbr dari whatsapp adik sy yg sibuk layan ammar kat sana..so nk share la aktiviti si kecik tu arini... nenek and pakjang die bawak jejalan ke kluang parade... alkisah kat aras bawah sekali ada area permainan utk kanak2... x ingat bp byrn..tp agak puas la bebudak nk main kat situ..okla..meh layan gmbrnye..











1 comment: