Friday, December 19, 2008

Department Dinner !!!


Salam..

Lama juga da x edit or post apa2.. just nak share latest story about myself..
Alhamdulillah , pada 17 hb Disember 2008 , department saya (RND Department ) organize dinner.. (mmg every department dpt budget utk dinner).. di Salt n Pepper Café Restaurant, The Zon (JB)


Oklah.. at least since saya br keje kat sini, dpt juga join dinner dgn officemate..
Dinner nie style buffet..
Mmg da rancg awal2 isi perut waktu breakfast n lunch sket je..nanti waktu dinner blh mkn puas2 (memetik kata2 kak zaharah-clerk kat department saya..hehe)
Pergi ke sana pun after office hour- 6.00 ptg.. mmg sempoi la.. xde nak tukar2 baju..
Itupun kami (saya,kak norish,yana n kak zaharah) duk tumpang kereta abang wandy (terima kasih byk2!!!) sampai sana da jam 6.45ptg, then duduk amik sket makanan..jam 7.20 kami gerak cari surau.. alhamdulillah jumpa..
After selesai solat..kami turun semula ke restaurant ..apalagi, smbg makan la..he.

Hm, kebetulan dlm department kami ada sorang engineer lelaki (elektrik) dari Filipina.. dah tu duk dgn meja kami..apalagi, bersembg la..tanya macam2 pada die..oh..namanya Den Moraliez (panggil Den)..baik, peramah…
Kami sempat lagi belajar bahasa Filipina..Den ajar kami nyayi lagu selamat hari jadi ( tp version Filipina) ..kelakar juga..

Kat bwh nie..adalah sket gmbr kenangan kami masa dinner aritu (huhu..lengkap berpakaian uniform keje..)


makanan kat bwh nie..adalh menu mkn kak norish (hehe..jgn marah ye kak).. lebih kurang je saya makn..menu pun hampr sama..








yang nie pula after abis dinner.. gmbr kenang-kenangan..














No comments: