Tuesday, May 26, 2009

Salam~

Hari nie..saya telah menerima 2 email dari 2 orang pensyarah UTHM …mereka menawarkan saya utk menjadi Master student mereka (by Research)… Hati saya berbelah bagi utk menerima tawaran tersebut.. munkin dgn komitmen kerja di sini dan perkara2 personal yg belum saya dapat uruskan menyebabkan niat utk mengambil peluang ini saya tangguhkan dulu~

Email pertama saya terima berbunyi :-

Salam,
I have a few more topics to cover for my grant..Well it is not as easy as you will predict, but still you can do a study, perhaps your interest in this matter, I'll like to proposed to you the topic " Design of Ligthweight roof tiles structure based on recycled cooking oil" OR "Design of Stiffened concrete Structure based on recycled cooking oil".
Just give yourself some times and contact me again. TQ

Dan Email kedua pula;

Wa'alaikumsalam,
okay farah saya dah go through u punya CV and saya dah satisfied just to confirm whether u willing utk focus to another area yang may be baru or u tak familiar, cthnhya melibatkan programming and sikit mathematical concept and theory...so okay ker...u sanggup tak, ...saya no problem as long as u sanggup berkerja...saya okay jer,
kalau blh u search dulu my reserach area, then senang saya nak berbincang

satu lagi berkenaan program yg u nak register nie s/ada coursework or reserach, i suggest u ambik research since u pun dah ada beberapa experince handle project and psm..so .pls respond if u are interested. .okay wassalam


InsyaAllah…Saya yakin dan amat yakin dengan keputusan utk saya menangguhkn dulu niat ini~…Apa2 pun saya yakin rezeki yg Allah kurniakan pada hambaNya… Hanya Allah s.w.t sahaja tahu apa yg terbaik utk hambaNya…

No comments: