Tuesday, August 4, 2009

~sekadar coretan~

Salam ..

Dalam bbrp minggu ini..badan berasa sgt letih…biasalah..tuntutan kerja..kena handle project ..kdg2 weekend pun kena dtg office…bukan niat utk mengeluh…Cuma sekadar luahan perasaan…terasa gelihati juga bila mana sy melihat meja sy dlm keadaan yg kurang terurus (bukan bersepah..Cuma tidak tersusun saja..).. masakan tidak..baru mengemas..tak smpi 5 minit..kena buka fail2 project ditambah dgn drawing..







Saat saya menulis catatan ni..sudah genap setahun sy bekerja di industri..Subhanallah~ terasa begitu cepat masa berlalu.. Pada saat ni juga sy baru saja dapat punch-card yg baru…al-maklumlah..kena ganti baru after kejadian kereta sy kena pecah last week…rasa mcm baru jer kerja…yelah..bersih lagi punch-card sy nie..

Saat ini juga sy teringat2 program pada 2 minggu lepas bersama2 rakan kelab di Hutan Bandar Mutiara Rini.. aktiviti riadah dan juga aktiviti "jalan2 cari makan".. (credit to jawahir ats gmbr yg diambil)..




Saat ini juga sy baru saja mendapat email dari Kak Na (Ketua unit kelab sy)..menyatakan ada program di UTM pd hjng minggu ini…memerlukan tenaga kerja … kepada Kak Na..insyaAllah~ sy cuba menghadirkan diri utk membantu mana yg termampu…

No comments: