Monday, April 19, 2010

Tolong sama-sama doakan !!

salam semua,

awal pagi td..sy dikejutkan dgn kiriman SMS dari kak hajar (senior sy dulu)... Dia memberitahu bhw adiknya (jika tak silap adiknya bernama Ayu) dibawa lari oleh seorang lelaki.. Lantas sy kejut suami yg sedang tidur. suami yg mengenali kak hajar (sbb kami sama2 persatuan), minta sy sampaikan pd kak hajar supaya bersabar dan perbanykkn doa..
Masa itu, sy teringt semalam rupa2nya panggilan masuk dr no 04-XXXXXX adalah dari kak hajar di kedah..masa tu sy betul2 x sempat nk jawab panggilan..

Pg ni sy masuk ofis dan buka email, kak hajar forwardkn email utk memohon shbt2 lain mendoakn kesejahteraan adiknya..

assalamualaikum, kepada sahabat2... saya dengan rasa rendah diri, ingin memohon jasa baik kalian, doakan keselamatan adik saya yang diculik pada 19hb april pagi... di culik oleh seorang lelaki yang dikenali adik saya tetapi tidak dikenali oleh kuarga saya... saya nak mintak kejesama kalian, untuk doakan dia ingat kembali pada kuarga dan dapat pulang ke pangkuan kuarga kami dengan selamat..

saya mohon jasa baik kalian.... hanya Allah yang dapat membalasnya...



Jazakallahu khairan kasiro...
doakan adik saya... selamat kembali ke pangkuan keluarga... dan ingatan nya pada kuarga kembali...
terima kasih semua....
assalamualaikum....



Sempat juga sy telefon kak hajar td, dan dia kini di Sekolah (mengajar)..jadi kami tak dapat berbual panjang..sy pesan padanya supaya beritahu sy jika ada perkara2 yg perlu.. InsyaAllah..sama2 doakan...

No comments: