Sunday, May 16, 2010

"Baik beli terus.."

Salam semua,


Alhamdulillah~ masih diberi ruang nafas oleh Allah swt di dunia ini..syukur..

Sabtu lalu berkesempatan utk ke Jusco Tmn U..dlm jam 8 mlm kami masuk ke MPH ..niat asal suami sy nk dapatkn sebuah buku ttg kecergasan badan (lebih kepada senaman otot).. tp buku tersebut tak jumpa.. jadi kami pun berjalan keluar dr MPH setelah setengh jam berada di situ..

Tiba-tiba kami ternampak la ruang khas yg disediakn oleh OSIM (sebuah syarikat yg mengeluarkn peralatn kesihtn).. terdapat di situ 8 set mesin urut kaki ..jadi sy pun menarik tangan suami utk ke situ…mula2 ingt kena bayar..tp rupanye percuma..jad apalagi kami pun mencuba..Ya Allah..rs ringan sj kaki ni selepas melakukn urutan..

muka suami yg tenang saja..

muka sy yg menahan sakit sebenarnye..almaklumla..da lama x mengurut..huhu
Kelihtn di set kerusi berhampirn kami pasangnan suami isteri berbangsa cina juga turut mencuba.. “em..boleh pegi lagi ni..” ucap sy pd suami sejurus selesai dan hendak beredar dr situ.... “baik beli terus..” balas suami..

“mahal la..” jwb sy.. (sesi jawab menjawab berakhir apabila suami mengajak sy makan… dia tahu kelemahn sy…huhu)..

2 comments:

wanazaini said...

Salam ..Farah

Mesti seronok tgh peknen ni ek..Tahniah..mmg best peknen ni. jaga diri elok2.

cuma akak nak kongsi apa yang akak tahu. mesin urut kaki tu tak digalakkan utk ibu mengandung sbb dia akan tekan urat kat tapak kaki.kat tapak kaki tu kan ada point2 utk setiap anggota kita. so takut terusik pulak urat rahim etc. so hati2 ye dik..

salam sayang

angahfarah said...

salam kak wawa..oh yeker? thanks sbb infom..mula2 rs was2 nk urut..tp teringin (da mcm mengidam..huhu)..insyaAllah..next time i better be more carefull...thanks kak...