Wednesday, June 9, 2010

Sedap..syukur dapat rasa..

Salam..



Syukur sgt2.. beberapa hari lepas sy bersembang dengan kak zarah.. dan menyatakan sy terasa nak makan coklat putih.. tp kat kantin kilang memang tak de jual.. jadi kak zarah minta sy bersabar, balik kerja singgah ke pasaraya utk beli coklat putih.. tp entah mcm mana balik je kerja sy tak teringat langsung pula pd keinginan sy tu…

hinggalah selang sehari selepas tu, rakan ofis sy , Chang baru balik dari bercuti ke Cameron Highlands… tiba-tiba dia berikan sy satu bungkus kecil coklat… lepas ucap terima kasih pdnya, sy terus la buka plastic coklat tu..terkejut sgt sbb yg sy dpt tu coklat putih ( coklat ni halal.)... ada rasa strawberry dalam coklat tu.. rs sayang pula da makan..huhu.. arini pun sy dapat lagi coklat darinya, sbb sy cakap padanya, ‘baby’ sy suka dapat makan coklat putih ni.. Chang pun tergelak.. bukan malas nk beli ke apa..cume keinginan ni spontan je… kdg2 bila da lama blh lupe pula..semua ni kebetulan..rezeki sy Allah berikan utk dpt rasa coklat puith yg sedap itu.. ..

3 comments:

noor afzan said...

salam..
amboi, baby ngidam coklat putih.
hehe~

Nurul 'Uyun Binti Ahmad said...

ngidam juge rupanya die.. =)

ctpayong said...

alhamdulillah...dpt jgk org dalam rase ape yg maknye rase. Allah SWT tahu apa yg awak mahu.